Thursday, October 22, 2009

NONI BLACK HAIR MAGIC



"RAMBUT BERUBAN?? MASALAH KELUMUMUR?? RAMBUT GUGUR??"

" NONI BLACK HAIR MAGIC DAPAT MENYELESAIKAN MASALAH ANDA "


BERKESAN DALAM MASA 7 MINIT SAHAJA
Penggunaaan pewarna yang diperbuat daripada bahan kimia akan menyebabkan kita menanggung risiko dikemudian hari seperti kanser kulit dan sebagainya. Oleh itu, untuk cantik dan bergaya kita haruslah memilih produk yang selamat dan diyakini bebas daripada kesan sampingan di kemudian hari.

Syampu noni ini diperbuat daripada hasil semulajadi dan berkualiti tinggi iaitu dari ramuan herba semulajadi Pati Mengkudu 100% dari Kepulauan Pasifik Selatan, akar Chinese Knotweed (PolygonumMultiflorum Thunb) yang juga dikenali sebagai Shouwu, akar Ginseng dan banyak lagi, semuanya ramuan semulajadi 100% bebas kimia. Syampu ini juga berupaya merawat rambut yang berkelumumur, rambut gugur dan juga rambut beruban.

Syampu ini bukan seperti 'dye' rambut yang ada di pasaran. Secara semula jadi buah noni atau pun dikenali sebagai mengkudu mempuyai cecair berwarna hitam. Warna hitam itulah yang digunakan untuk menghitamkan serta merawat rambut yang bermasalah.

Sungguh mudah digunakan, keberkesanannya terbukti. Hanya perlu 7-10 minit untuk menghitamkan rambut secara semulajadi, bila-bila dan di mana saja. Ia memastikan kehitaman rambut anda dan terserlah dari akar ke bahagian akar rambut.

Satu gabungan sempurna dengan ciri-ciri penghitaman rambut, seumpama vitamin rambut dan perapi. Kini anda boleh terus meninggalkan uban-uban yang menyusahkan. Berkesan dalam tempoh 7/10 minit sahaja dan ini DIJAMIN.!!

Apa yang pasti, produk ini halal dan ia telah diiktiraf oleh INFANCA PRODECT CERTIFICATE. INFANCA merupakan satu badan organisasi pensijilan produk yang mengiktiraf produk halal secara antarabangsa. Oleh itu produk ini boleh di gunakan tanpa rasa was-was.



TESTIMONIAL























No comments:

Post a Comment